Pasagerii Wizz Air au primit mail-uri false. Compania a venit cu explicații

Gabriela Gogu | Publicat: 09.06.2025 16:43 | Actualizat: 09.06.2025 19:41
O bună parte din pasagerii care și-au rezervat bilete de avion pentru zboruri Wizz Air au fost informați pe mail că se înregistrează întârzieri. ”Apology For Delay” este titlul mailului primit astăzi, 9 iunie 2025, de clienții Wizz Air din toată lumea.
O tentativă de scam este reclamată de clienți ai companiei aeriene Wizz Air din toată lumea. Pasagerii au reclamat faptul că au primit mail ca din partea serviciului de clienți ai companiei, în care sunt anunțați de o întârziere a zbortului. ”Apology For Delay” este titlul mailului primit astăzi, 9 iunie 2025, de clienții Wizz Air din toată lumea.
Mail-uri false în numele Wizz Air pentru toți pasagerii
Odată deschis mailul, acesta nu conține niciun cod de rezervare, nici alte detalii, ci doar scuze din partea Wizz Air și un link către ”Call Center Service”, dar a cărui adresă este de forma: http (…) post.eu.spmailtchnol.com (…). Nu accesați acest link, este o tentativă de scam!
Mailul are ca expeditor: „De la: „Wizz Air Customer Service” [email protected]”, în timp ce serviciul real de Servicii Clienți de la Wizz Air are adresa de mail: Wizz Air Customer Service [email protected]
Compania a venit cu clarificări
Ulterior, compania aeriană Wizz Air a precizat că este vorba de o problemă tehnică și că notificările au fost trimise din greșeală.
”Suntem conștienți de o problemă tehnică în urma căreia unii pasageri Wizz Air au primit e-mailuri incorecte, în care li se indică faptul că următorul lor zbor este întârziat. Putem confirma că, pentru majoritatea pasagerilor, aceste notificări au fost trimise dintr-o eroare. Dacă aveți programată o călătorie în zilele următoare, vă recomandăm să verificați situația zborului direct pe site-ul Wizz Air https://www.wizzair.com/ro-ro/centru-de-ajutor/starea-actuala-a-zborului#/ sau prin aplicația mobilă, pentru informații cât mai exacte și actualizate. Ne cerem scuze pentru orice confuzie sau inconveniente pe care acest lucru le-ar fi putut cauza. Dacă aveți nelămuriri cu privire la planurile dumneavoastră de călătorie, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți Wizz Air pentru asistență.”
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.












Cele mai citite











