Primele imagini cu Dacia C-Neo au apărut în trafic. Modelul fastback promite tehnologii noi și va fi produs la Mioveni
Galerie foto (1 fotografii): Primele imagini cu Dacia C-Neo au apărut în trafic. Modelul fastback promite tehnologii noi și va fi produs la Mioveni
Ene Valentina | Publicat: 23.11.2025 14:54 | Actualizat: 23.11.2025 15:32
Dacia se află în plin proces de extindere a gamei, iar următorul model pregătit pentru lansare este unul complet nou: Dacia C-Neo, un fastback cu design modern, construit pentru a se poziționa între Sandero și Duster. Deși prezentarea oficială este programată pentru 2026, modelul a fost deja surprins în trafic, iar imaginile apărute online au alimentat dezbaterea în rândul fanilor marcii.
Primele fotografii neoficiale au produs reacții împărțite. Unii internauți au remarcat forma atipică a lunetei, „arată ciudățel”, spun unii, în timp ce alții consideră că este cel mai curajos design propus de Dacia până acum: „Arată super cool, mai ales pentru o Dacia”.
Design fastback, inspirat de branduri premium
C-Neo se va evidenția printr-o siluetă fastback, cu o lunetă mică și puternic înclinată, element care aduce aminte de modele produse de Audi sau Hyundai. Lungimea estimată este de aproximativ 4,40 metri, ceea ce îl plasează între un hatchback mărit și un crossover compact.
Modelul va fi mai coborât decât Duster, însă va păstra o gardă la sol superioară față de Sandero sau Jogger, sugerând o orientare spre versatilitate urbană și drumuri ușor accidentate. Această formulă poziționează C-Neo ca un model „cross-segment”, adaptat atât pentru oraș, cât și pentru escapade în afara asfaltului.
Gamă de motorizări moderne, inclusiv hibrid și posibilă variantă 4x4
Potrivit informațiilor Profit.ro, Dacia va oferi o gamă de motorizări bazată pe soluții eficiente și orientate spre consum redus. În prezent, sunt avute în vedere:
- Motor 1.2 mild-hybrid, posibil disponibil și în versiune GPL.
- Sistem hibrid de 155 CP, bazat pe motorul de 1,8 litri, utilizat și pe viitorul Bigster.
- Versiune 1.2 4x4 automată cu sistem electric de 48V, aceeași propusă pentru Bigster și Duster.
Aceste opțiuni sugerează că Dacia își propune să ofere un model competitiv într-o zonă a pieței în care sistemele hibride devin norma, iar tracțiunea integrală poate atrage o categorie nouă de clienți.
C-Neo va fi fabricat în uzina de la Mioveni, una dintre cele mai importante facilități industriale ale Grupului Renault. Decizia confirmă rolul strategic al fabricii românești și arată că Dacia își consolidează poziția în segmente superioare, nu doar în zona mașinilor accesibile.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite




