Legătura dintre media și inteligența artificială. Profesorii de la FJSC au lansat un volum special pentru a explica fenomenul
Gabriela Gogu | Publicat: 04.11.2024 16:35 | Actualizat: 04.11.2024 16:48
Doi profesori de la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării vor lansa o carte. Este vorba despre Antonio Momoc și decanul facultății, Romina Surugiu care au colaborat pentru volumul ”Media și Inteligența Artificială”
Pentru că Inteligența Artificială începe să impacteze tot mai des societatea, profesorii din cadrul Facultății de Jurnalism a Universității din București vor lansa un volum numit ”Media și Inteligența Artificială”, evenimentul va avea loc la Iași, pe data de 7 noiembrie.
Legătura dintre media și Inteligența Artificială, explicată de profesorii Facultății de Jurnalism
Volumul creat de profesorii de la FJSC va avea trei secțiuni: Jurnalism și Inteligența Artificială (IA); Inteligența Artificială în Comunicare, Afaceri, Publicitate & PR; Media digitală, educație și artă.
”Pe 07 noiembrie 2024, miercuri, de la ora 10:00, în sala Pașilor Pierduți de la UAIC, în deschiderea conferinței științifice internaționale “Communication in Action: From Theory to Practice and Back” (2024) organizată de Departamentul de Științe ale Comunicării și Relații publice, va avea loc lansarea celor mai noi studii publicate în cărți și semnate de profesorii FJSC-UB și de cei ai Facultății din Iași:
Decana FJSC, Romina Surugiu, împreună cu profesorul universitar, Antonio Momoc (decan al Facultății de Jurnalism între 2020-2024), lansează volumul Media și Inteligența Artificială (2024), editura Tritonic, Colecția Comunicare Media”, se arată în comunicatul de presă transmis de facultate.
Pentru acest volum au contribuit autori din centrele universitare din țară, profesori de jurnalism și comunicare, specialiști din industria comunicării și doctoranzi în științele comunicării.
Ce cărți vor mai fi lansate în cadrul aceluiași eveniment
La Iași vor mai fi prezente și alte cadre din cadrul facultății care vor lansa, de asemenea, propriile volume:
- Conf. univ. dr. Antonio Momoc (decan FJSC 2020-2024) lansează cartea Comunicarea 2.0. New media, participare și populism, 2024, (ediția a II-a), Editura Revistei Timpul.
- Lect. univ. dr. Aurelian Giugăl lansează cartea Politică, Media și Societate. Perspective critice, (2024) Ed. Tritonic.
- Conf. univ. dr. Antonio Momoc lansează volumul Comunicare politică și Internet (2023), Ed. Tritonic.
- Conf. univ. dr. Daniel-Rareș Obadă și prof. univ. dr. Gheorghe Ilie Fârte lansează volumul Principiile și managementul Relațiilor publice, (2024), Ed. Tritonic.
Potrivit aceluiași comunicat, evenimentul se va desfășura sub forma unei dezbateri despre Impactul Inteligenței Artificiale și al platformelor digitale asupra jurnalismului și al industriei comunicării.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.