George Simion, adevărul despre utilizarea conturilor false și a boților în campania electorală

Redactia | Publicat: 10.05.2025 11:54
George Simion a oferit un interviu în publicația franceză Marianne în care a recunoscut că a folosit boți și conturi false în campania electorală pentru alegerile prezidențiale.
Interviul liderului AUR a fost publicat în revista din Franța în ediția de vineri, apărută de Ziua Europei, în care Simion a fost descris ca fiind naționalistul care conduce cursa prezidențială din România. Simion a vrut să evidențieze importanța rețelelelor de socializare în ascensiunea sa politică.
George Simion a recunoscut că a folosit conturi false în campania pentru alegerile prezidențiale
„Unul dintre videoclipurile mele de pe TikTok a fost vizionat mai mult decât majoritatea canalelor TV din România”, a declarat George Simion, explicând de ce a evitat aparițiile la televiziunile comerciale.
Ulterior, George Simion a fost întrebat dacă a folosit boți în campanie, iar acesta a răspuns sincer: „Toată lumea folosește boți și conturi false pentru a influența opinia publică”. Apoi a venit întrebarea referitoare la conturile false, unde George Simion a avut, din nou, un răspuns tranșant:
„Nu a fost creat pentru a schimba algoritmul, dar chiar dacă ar fi, văd oamenii care vin la vot și sunt oameni reali. Același lucru este valabil și pentru oamenii care apar la demonstrații și mitinguri. Toți sunt oameni reali. Avem o lege care interzice roboții și care prevede că, dacă folosești roboți în campania electorală, trebuie să fii exclus? Nimeni nu a putut dovedi că Rusia a fost implicată în această afacere”.
„Pe de altă parte, au existat dovezi că Partidul Liberal a folosit bani pentru a-l promova pe Georgescu. Și toate astea ca să mă facă să cobor în clasament.”, a completat liderul AUR, carea făcut aluzie la faptul că PNL a plătit o campanie în care Călin Georgescu a fost promovat intens pe TikTok.
Mai departe, George Simion a fost întrebat în ce mod își va continua campania și a spus că are de gând să meargă direct pe teren, pentru a comunica cu alegătorii: „Plănuim să vorbim cu persoane în vârstă și cu femei, pentru că acesta este punctul nostru slab. Campania din ușă în ușă e o metodă veche, deoarece sunt numărul unu pe rețelele de socializare”.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.












Cele mai citite











