Care este valoarea unui coș de Paște anul acesta. Cele mai cumpărate produse de români

Gabriela Gogu | Publicat: 15.04.2025 13:52 | Actualizat: 15.04.2025 14:36
Anul acesta valoarea medie a coșului de cumpărături pentru Paște se ridică la 1.000 de lei, cu o cerere crescută pentru produse tradiționale, precum carnea de miel și cozonacii.
Hipermarketurile online estimează o creștere de 30% a vânzărilor de carne de miel comparativ cu anul trecut. Fructele exotice, produsele gourmet și deserturile internaționale devin din ce în ce mai populare în rândul clienților, astfel completează preparatele tradiționale cum ar fi drobul, pasca și friptura de miel.
Vânzările la carnea de miel, mai mari comparativ cu anul trecut
”Pe măsură ce se apropie sărbătorile pascale, comportamentul de consum reflectă etapele pregătirilor. Dacă pentru săptămâna trecută, datele Freshful au indicat o creștere a achizițiilor din categoria produselor de curățenie, în această perioadă interesul se concentrează pe masa de Paște şi pe activitățile de familie planificate pentru weekendul prelungit”, potrivit Freshful.
Carnea de miel, pe lista celor mai cumpărate produse
Carnea de miel rămâne pe lista ingredientelor centrale în jurul căruia românii pregătesc masa de Paște. Anul acesta, primul supermarket 100% online estimează o creștere cu 30% a vânzărilor în această categorie.
”În toată agitația economică şi politică a acestor zile, ne bucurăm de perioada de respiro emoțional oferită de Sărbătorile Pascale şi de timpul în familie. Avem o capacitate de livrare crescută la peste 5.000 de comenzi pe zi, pentru a ajuta cât mai mulți clienți să se bucure într-adevăr de timp liber.
Am pregătit o selecție de produse care să asigure o experiență completă, pornind de la preparatele tradiționale şi continuând cu multiple oportunități de a descoperi gusturi noi. Avem cozonaci, dar şi Babka, avem multiple idei de vin roşu, dar şi bere locală şi internațională, toate la un click distanță”, a declarat Tudor Mihăilescu, CEO Freshful by eMAG.
Produsele gourmet și cele exotice au devenit populare, în special în rândul persoanelor care urmează anumite diete speciale, iar acest trend variază în funcție de tipul de produs. De exemplu, la categoria cozonac, preparatul Babka, de origine evreiască, are vânzări cu 40% mai mari decât cozonacul tradițional.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.












Cele mai citite











