Coadă încă din prima zi la shaormeria Băneasa. Gigel Păuneț dezvăluie în podcastul I AM MEDIA BUSINESS cum a început totul
Galerie foto (1 fotografii): Coadă încă din prima zi la shaormeria Băneasa. Gigel Păuneț dezvăluie în podcastul I AM MEDIA BUSINESS cum a început totul
Ene Valentina | Publicat: 17.11.2025 16:11 | Actualizat: 17.11.2025 16:13
Podcastul I AM MEDIA BUSINESS, realizat de jurnalistul Victor Vrînceanu, revine vineri, 21 noiembrie, cu un nou episod dedicat uneia dintre cele mai cunoscute povești de antreprenoriat din România. Invitatul ediției este Gigel Păuneț, fondatorul shaormeriei Băneasa, care a cucerit Bucureștiul și apoi întreaga țară cu un brand construit din curaj, improvizație și multă muncă.
- Episodul 5 al podcastului I AM MEDIA BUSINESS, cu Gigel Păuneț, fondatorul Shaormeriei Băneasa, va fi disponibil pe canalul oficial de YouTube iAMnews.ro, vineri, 21 noiembrie, de la ora 19:00.
Dacă în weekend v-am prezentat primele capitole ale poveștii legate de închirierea spațiului fără bani, împrumutul de 5.000 de euro garantat cu Skoda Octavia și achiziționarea utilajelor pe datorie, astăzi continuăm cu un episod important: prima zi în care shaormeria Băneasa și-a deschis ușile.
Cum a decurs ziua deschiderii
Gigel Păuneț rememorează momentul cu emoție și amuzament. Totul s-a petrecut rapid și haotic, exact cum se întâmplă în afacerile pornite de la zero.
„Din prima zi am pus o țepușă de 20 de kilograme. Am angajat un shaormar, un om la bucătărie, iar eu… eu am stat mai mult pe stradă cu prietenii, până se făcea carnea”, povestește invitatul.
Ceea ce a urmat însă a fost neașteptat chiar și pentru el. Oamenii au început să vină, să se așeze la rând, să cumpere. Coada a atras atenția trecătorilor, iar în scurt timp s-a format o aglomerație care anunța deja succesul viitor al brandului.
„Au început să vină foarte mulți și au început să cumpere. Mă puneam și eu la rând să iau să mănânc și alții se puneau după mine în spate”, explica patronul Shaormeriei Băneasa.
Gigi râde când își amintește momentul: „Nu știu dacă e efect de turmă. Când vezi coadă, te pui și tu.”
Victor Vrînceanu îi dă dreptate: „E posibil. La nivel inconștient te gândești că e bun ce e acolo.”
Cu o combinație de noroc, vibe de cartier și o doză bună de curiozitate din partea clienților, shaormeria a avut parte de o primă zi surprinzător de intensă.
„Uite așa am terminat acea țepușă de 20 de kilograme fără să o gust”, a concluzionat Gigel Păuneț.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite




